Friday, April 30, 2010

Summer vibe



Hi everyone!
I had a great week, did you? the weather was soooo good, especially Thursday! I turned 20 so the sun was shining for me!
I had a lot of fun with all my friends and I had a really great time!
My sister got me the 505 particulière nailpolish from Chanel!! I was so happy!! I didn't expect her to buy anything, but she remembered that I loved it!! so again, thank you sis!

My sister also took some pictures of me when I went home this week. I think it's a beautiful and simple outfit for a summer day!

Enjoy the weekend!

Love
L.




T-shirt - Armani
Skirt - Zara

3 comments:

  1. ma echt lauren, gij zijt een echte BABE :)

    ReplyDelete
  2. Aaaah ik heb exact de zelfde nagellak;D! Hij is indd amazing; iedereen vraagt altijd waar 'm vandaan heb! Nog goed je B'day gevierd? Xx uit NL ;-)

    ReplyDelete
  3. Ja ik vind hem zelf ook supermooi! mijn verjaardag was echt geweldig! ik ben de avond ervoor met een paar vriendinnen naar een feestje geweest waar de Vengaboys optreden! dat was echt zalig! en op mijn verjaardag zelf ben ik gaan eten met mijn familie en nadien gaan feesten in Leuven met wat vrienden! het was echt superfijn!

    xx

    ReplyDelete